24 Şubat 2011 Perşembe

LEOPAR DESENLİ KOMBİN MERAK EDENLERE

Bu elbiseyi kurban bayramında almıştım. Biraz zor kombin ettim diyebilirim.Pantolon ve badiyi bulmak pek zor olmadı ancak eşarp uydurana kadar canım çıktı.İlk baştan düz kahverengi saten eşarp bağlamayı düşündüm ancak sonra vazgeçtim,kendime yakıştıramadım bu rengi.Daha sonra taaaaaaaa 13 sene önce almış oldugum bir şal gözüme takıldı,eşarp dolabında o kadar gerilere saklamışım ki senelerdir kullanmıyordum.Bir ooooohhh çektim diyebilirim.Bence uydu hem çok fazla boğmadı beni.Fotoğrafta montum olmadan fotograf çekildim çünkü tam babamlarla bayramlaşmadan çıkmıştık ve arabaya binmiştik ki amcamlarla karşılaştık, tekrar arabadan indik ve bayramlaştık. Şeyda da elinde hiç makinesi eksik olmadıgı için hemen bir fotoğraf çekeyim dedi.Tabi bende fotoğraf çekilme meraklısı oldugum için hiiiiç itiraz etmeden hemen uygun pozisyonu aldım:)  Çantam da botlarımla aynı renkti söylemeden geçmeyeyim.Aslında böyle kombinleyip farketmeden fotograf çekildiğim çok fazla  fotoğrafım var ama zamanla yayınlamayı düşünüyorum bunları da.Bu ara dikişe merak sardım, artık zar zor bir yerlerden alıp yakasını paçasını düzeltip öyle giymekten sıkıldım. Kendim dikerim istediğim gibi olur hem. İnşallah şu kızım birazcık daha büyüsün , şuan tam 1.5 yaşında onun yemekleri ve evin işlerinden suan pek fazla vaktim kalmıyor.Ama süper fotograflar buldum netten,Allah kısmet ederse en kısa zamanda karşınıza dikilmiş olan kombinlerle çıkacağım:) 
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.