16 Şubat 2011 Çarşamba

Annem ve Babam Geldi.Onlarla Alışveriş Süpperrrrr:)


Haftasonu annemle babam geldiler.Biraz çıkıp alışveriş yaptık.Çok seviyorum onlarla alışverişe çıkmayı:))  Rana nın da yaramazlığı üstündeydi tabi, bizde kısa kestik alışverişi.hem gece eşimin işyerinden yönetmeninin evine davetliydik,hazırlanmak lazımdı ve rana uyumak istiyordu.Kızımla ikimizin fotoğraflarını ekliyorum şimdi.bu mevsimi seviyorum müthiş indirimler oluyor, ayrıca bazen kendimi yüksek fiyatlarla kıyafet aldıgım için enayi gibi hissediyorum bu mevsimde.Kışşın başında aldıgımız herşeyi %70 indirimlii görmek çooook sinir bozucu:) 
     Buarada üstümdeki yeleği de annem dikti,10 tl ye  bir metre kumaş aldık, hem kızıma hemde annesine yelek çıktı :)  çok gösterişli değil ama severek giyiyorum.Bundan sonra ki hedeflerim arasında dikiş öğrenmek var .İnşallah güzel cicilerle karşınıza çıkarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.