25 Ocak 2011 Salı

HAFTASONU KAÇAMAĞI


Geçtiğimiz hafta Keşan a kaçamak bir gezinti yaptık.Aylardır gitmek istememize rağmen kısmet olmamıştı birtürlü.Şükür kavuşturana ki gözümüzü kararttık ve çıktık yollara.Cuma eşim Kemal in iş çıkışını bekledik.Keşan a varmamız saat 10.00 u bulmuştu, e olsun geç olsun güç olmasın :)
Ayrıca tam bloğa başlamışken fotoğraf makinem bozuldu.Neyse tamiri için biraz bekleyelim.Keşan da ki fabrika satış mağazasından aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyordum,belki emanet bir makine bulurum ve yine resimleri eklerim hiç belli olmaz benim sağım solum :)
Öncelikle HAYS iç giyimin fabrika satış mağazasına gittik.Hani şu ÇOCUKLAR DUYMASIN dizisinde MELTEM in giydiği ve sponsor olan Hays.Fakat talan edilmiş bir şekilde çıktı karşıma mağaza.Özellikle dizi başladıktan sonra akın akın müşteri gelmiş.İstediğim ürünleri pek alamadım yani,ancak m bedene mahkum oldugum için m beden aramak zorunda kaldım.Her üründe çok ufak belli belirsiz defolar var, ama anlaması çok güç.Ayrıca HAYS ın satış mağazasından bir eşofman takımına 70 lira verecek kadar da zengin değilim açıkçası;) 20 tl nelerine yetmiyor:) şaka diyorum. gerçekten ürünlere hayran kaldım.Çok tatlı, şeker mi şeker bir sabahlık ve gecelik takımı aldım.Sadece 20 lira.Çok fazla marka takıntım yok aslında hiç yok da diyebiliriz.Beğendiğim her yerden alışveriş yapabilirim.Pazarda da bu fiyatta bulabilirsiniz ancak 3 5 kez giyildiğinde yakası paçası sarkar, en iyisi senelerce giyebileceğim birşey olması, üstelik 20 liraya ;) unutmadan 10 liraya bile gecelik sabahlık takımları vardı,ama dedim ya çoğu s beden kalmış malesef alamadım.Artık bidaha ki gittiğimde kısmetse:)
Ordan ÖZDEMİR TEKSTİL in fabrika satış mağazasına gittik.OOOOFFF dibimiz düştü diyebilirim. Malkara Keşan yolu üzerinde bu mağaza,bir hayli büyük. Ayakkabıdan monta,gece kıyafetinden eşofmana aklınıza gelen herşey var.Ordanda kırmızı şifon bir bluz aldım,sanırım o bir elbise ancak ben onu tunik olarak giymeyi düşünüyorum.Fiyatı da sadece 10 lira.Yolu düşenlerin gitmesini tavsiye ederim.
Fotoğraflarını ne zaman eklerim bilemiyorum.Ama en kısa zamanda eklicem.Yeğenim Şeyda nın çektiği fotoğrafı ekliyim bari:) Yani kızıııım.Tatlı cadım. Tam bir pisiiiii...


Ayrıca binbir çeşit yemeği, mezesi ve salatasıyla bizi karşılayan yengeme, aldığı yeni şişme yatakta bizi yatıran amcama;) ve çiçeği burnunda bankacı Zeynep e ve kızımın nerdeyse her şeyiyle ilgilenen ve bana tam anlamıyla 2 gün tatil yapma imkanı sunan Şeyda ya çok teşekkür ediyorum.Sizi seviyorum.